Cvičení ve vodě

Spread the love

Spousta lidí v dnešní době trpí bolavými zády. Možným způsobem, jak bolesti zad předcházet, je různá pohybová aktivita, díky které jsou zádové svaly posilovány. Díky silnějším zádovým svalům se bolesti zad postupem času zmírňují. Svaly na zádech můžeme procvičovat různými způsoby, vhodné jsou spíše pomalejší formy cvičení jako pilates či jóga. Je však jasné, že pokud osoby trpí nějakými komplikacemi v podobě poruch pohybového aparátu, revmatických, neurologických či kardiovaskulárních onemocnění, je namáhavější cvičení v podstatě vyloučeno.

Pro tyto osoby je vhodné cvičení ve vodě, které pomůže velmi rychlým způsobem navrátit kondici a ztracenou energii. Mimo to vodní cvičení odpoutává pozornost od kažodenního stresu a poskytuje dokonalou relaxaci. Vztlak vody přispívá ke koordinaci pohybů a zároveň působí proti známkám celulitidy. Dále je všeobecně známo, že pouhý pobyt ve vodě příznivě ovlivňuje funkci žláž, dýchání a cévního systému. Cvičení ve vodě, oproti jiným formám aerobní zátěže, chrání tělo proti jakýmkoliv otřesům a tím velice účině chrání naše klouby. Cvičení ve vodě tedy zlepšuje fyzickou kondici a stabilitu páteře. Toto cvičení je vhodné naprosto pro každého s touhou udělat něco pro své tělo.

One Response to Cvičení ve vodě

  1. admin napsal:

    Cvičení ve vodě mohu vřele doporučit všem, co trpí na bolesti kloubů. Voda je naprosto úžasná věc.

Napsat komentář