Cviky na břicho

Spread the love
Cviky na břicho

Cviky na břicho

Základem vyrýsované postavy je bezesporu ploché břicho vybavené svaly. Spousta lidí si myslí, že takovéhoto břicha lze dosáhnout pouze pomocí diet anebo sportovních aktivit. Rozhodně tomu tak ale není. K získání plochého svalnatého břicha je nutné pravidelně břicho posilovat.

posílení břicha nejlépe slouží cviky určené přímo k posilování břišních svalů. Vybírat si lze z poměrně velkého množství cviků, jež umí posílit jak šikmé břišní svaly, tak i přímý břišní sval. Když bychom měli jmenovat konkrétní cviky na břicho, tak lze začít klasickými lehy sedy. Ty je ovšem třeba provádět tak, aby byly co nejefektivnější a neničily člověku záda.

Mnozí lidé cvičí lehy sedy klasickým způsobem, kdy dolehnou až na zem a naopak dojdou až do pozice sedu. Toto cvičení je bezpředmětné, jelikož břicho je zatěžováno pouze minimálně a vše odnáší záda. Cviky na břicho by proto měly být prováděny v malém rozpětí pouze v pozici, kdy je břicho nejvíce zatíženo.

S procvičováním břicha lze začít v podstatě kdykoli se vám zachce. Rozhodně nezáleží na vašem věku. Začínat byste ale přesto neměli velmi brzo, kdy ještě není svalová soustava těla dokonale rozvinutá. Pokud tomu tak je, tak může dojít ke zkrácení svalů anebo k jejich natažení. Cviky na břicho je dobré kombinovat s různými aktivitami.

Díky cvikům na břicho se vám vyrýsují svaly a díky fyzickým aktivitám získáte kvalitní fyzickou kondici. Ideální aktivitou pro doplnění cviků na břicho je například aerobik. Zvolit lze ale i další dynamické cvičení anebo kolektivní sporty typu fotbalu či hokeje.

Cviky na břicho musejí být také komplexní. Je třeba procvičit všechny svaly na břiše. Než začne člověk cvičit, měl by si dopřát kvalitní rozcvičky. Při nedostatečném zahřátí svalů může dojít k jejich natažení anebo v horším případě natržení. Po strečinku můžete začít posilovat.

Na počátku je třeba volit spíše méně opakování v několika sériích. Později, když už jsou svaly na břiše poměrně zformovány a jsou schopny zvládnout větší zátěž, je možné cvičit i ve více sériích s více i opakováními. Zajímavé cviky na břicho lze provozovat za pomocí lavice. Tato cvičební pomůcka může velmi dobře posloužit v případě posílení břišních svalů. V posilovnách se cviky na břicho až tak často neprovozují, jelikož se tyto tělesné partie dají dost dobře procvičit v pohodlí domova.

Napsat komentář

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zavřít