Několik jednoduchých rad pro efektivní hubnutí

Hubnutí
Spread the love

Potřebujete shodit přebytečné kilogramy a neustále se vám to nedaří? Pokud ano, vyplatí se vsadit na ty správné informace, které vám mohou pomoct. My se v následujících řádcích pokusíme upozornit na několik základních aspektů, které se k hubnutí vztahují a mohou vám v každém případě pomoct. Tyto rady jsou sice poměrně obecné, nicméně i přesto se jimi lze efektivně řídit.

Příjem energie nižší než výdej

Při hubnutí platí vždy jedno pravidlo, které spočívá v tom, že energetický příjem musí být nižší než výdej. Optimální je zjistit si přímo informace o energetickém obsahu jednotlivých potravin a následně si pak celkový příjem spočítat. Vypočítat si můžete i celkový výdej energie. Třeba taková hodinová jízda na kole průměrným tempem by vás měla obrat o 1 400 kJ. Lehká chůze stejnou dobu o něco méně. Pokračovat bychom takto mohli velmi jednoduše. Na konci dnes si pak doděláte statistiku a odpočítáte si výdej od příjmu. Vyjít by vám měla při hubnoucím režimu hodnota do 8 000 kJ.

Pitný režim je na místě

Důležitou roli hraje logicky také pitný režim. Měli byste tedy pít po dobu celého dne, a to po malých dávkách. Optimální jsou 2 dcl několikrát denně. Vypít je vhodné za den přibližně 4 litry tekutin. Jít by mělo hlavně o vodu a minerálky. Zapomeňte na jakékoli slazené nápoje, anebo energetické drinky. Vynechat musíte logicky i alkohol a optimálně i černou kávu.

Správné cvičení se vyplatí

Vynikající je pro celkovou kondici i pohyb. Optimální jsou například cviky na břicho nebo jiné pohybové aktivity. Mnohdy postačí i kolektivní sporty, které budete provozovat minimálně dvakrát do týdne. Mělo by se jednat o aktivity, které budou maximálně intenzivní, a dokážete se při nich pořádně zapotit. V opačném případě jsou sice také dobré, ale na nějaké rychlé hubnutí můžete zapomenout.

Napsat komentář